Ügyfélkapcsolati operatív vezető szakértő
A fenti munkakörben a következő főbb feladatok várnak rád:
- Koordinálod, ellenőrzöd és az igények priorizálásával meghatározod az Ügyfélkapcsolati osztály napi operatív feladatait
- Javaslatot teszel az ügyfélkapcsolati csoportok hatékonyabb működésére meglévő adatok, hatékonysági elemzések alapján, továbbá közreműködsz az elfogadott fejlesztések, változtatások bevezetésében
- Ellenőrzöd az ügyfélkapcsolati telephelyek belső előírások szerinti megfelelőségét
- Havi szintű terv- tényelemzéseket készítesz, valamint részt veszel az éves üzleti és pénzügyi tervek elkészítésében
- Javaslatokat fogalmazol meg az ügyfélkapcsolati csoporthoz tartozó munkatársak teljesítménymérését és értékelését szolgáló célokra, ellenőrződ azok teljesülését, valamint visszajelzéseket fogalmazol meg
- Közreműködsz a folyamati és technológiai fejlesztésekben, azok bevezetésében, felügyeled és támogatod a gyors és hatékony implementációt
- Részt veszel beszerzések előkészítésében, szakmai véleményezésében, valamint áttekinted az új és megújuló szállítói szerződések szakmai tartalmát, ezekkel kapcsolatban javaslatokat állítasz össze
- Képviseled szervezeti egységednek szakmai érdekeit a cégen belüli egyeztetések, ügyfélszolgálatot érintő projektek során
Te vagy a megfelelő ember, amennyiben az alábbiakkal rendelkezel:
- Felsőfokú végzettség (BSC vagy MSC)
- Ügyfélkapcsolati terület operatív irányításában, üzemeltetésében, ügyfélkezelési rendszer- és folyamatok felügyeletében szerzett 3-5 éves tapasztalat
- Angol vagy német nyelvvizsga és aktív használata
- Ügyfélkapcsolati szoftverek, programok, folyamatok ismerete
- B kategóriás jogosítvány (vezetési gyakorlattal)
- Ügyfélközpontú látásmód, rendszerszemlélet
- Vezetői szemlélet, kitünő problémamegoldó és együttműködési készség
- Önálló, proaktív, szabálykövető hozzáállás
Előnyt jelenthet számodra:
Gazdasági vagy kommunikációs szakirányú képzettség MS Office programok felhasználó szintű ismereteAmit biztosítunk:
- Kiemelkedő béren kívüli juttatások
- Együttműködő, rugalmas csapat, jó hangulat
- Stabilitás és kiszámíthatóság, támogató szemlélet, elismerést nyújtó szervezet és közösség
- Változatos munka, szakmai fejlődési lehetőség, belső és külső képzések
- Jól megközelíthető, kiváló infrastruktúrával rendelkező irodaház
Munkavégzés helye:
Budapest, Váci út 45/B.